1:a advent

2008-11-30 - 14:09:18 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
d känns fasen konstigt asså, inge snö, d e mildväder å regnar... inte tusan får man nån julkänsla. har inte ens orkat bry mig att sätta upp ljusstakar iår. Tänkte faktiskt strunta i allt som har me julbestyr å göra (utom  julklappar) jobbar juh ändå hela tiden å jag nöjer mig gott å väl med färdiga lussekatter från ICA. sen tar jag igen d nästa år istället å fixar en hejdundrandes jul =0)
MEN EN SAK.. jag förknippar julen me mycke mys å fika, goa tekvällar å film... FAN va jag saknar mina vänner från småland.. linda pinda å callo =0) asså ni e ju för goa. suck* d här e inge lolit. Å suss, vart har hon tatt vägen??? jag har försökt få tag på henne i evigheter känns d som. prata me henne för två veckor sen på hennes födelsedag, fan va jag saknar henne. Jag får snart göra en efterlysning så jag vet att hon lever...

kvällen igår var fantastiskt trevlig. med gott sällskap å massa go mat. kan d bli bättre??? =0P synd bara att jag va tvungen att åka hem skapligt för att orka me arbetet idag, hade gärna vatt kvar ett tag till. men d e klart, blir säkert fler tillfällen ;o) 

nej guuuh så seg jag e. självklart fick jag massa roliga promenixar på mitt schema på eftermiddan... d e inte en jävel som vill gå ut i d här regnrusket. Dom väljer t o m att kolla idolreprisen istället!! ojoj, vad har hänt..?... så då blir man sittandes här, alldeles själv... kanske borde fixa mitt schema för nästa period, men jag har ingen lust, tart i morron =0)

nej nu vill jag åka hem till tommie, miss him!! lite tråkigt å jobba när han äntligen e ledig... vi har visst inte mycke tid för oss själva.. d e nästan alltid nån av oss som jobbar, annars har man annat planerat. Ikväll blire glöggkväll  hos tommies granne, annbritt å stefan, d ska faktiskt bli skiit mysigt... smaka annbritts hemmagjorda glögg, hick* =0P

NUUUUU äntligen kom några av mina arbetskamarater in, å jag som e så sällskapssjuk... tjohoo, ska gå å sätta mig me dom å se hur länge dom orkar höra mitt tjöt ;o)

KRAM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda