gaaaaah..

2008-11-22 - 22:00:08 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
sitter här på jobbet, fasen kan knappt hålla ögonen öppna, e såå trött!!
längtar hem å få krypa ner under täcket, det bästa e väl ändå att få krypa ner breve nån.... tihi, jag e kär!! ;o)

har haft en gööör trist dag/kväll på jobbet, jag kan inte fatta att man kan va så tråkig, har jobbat med tre dönickar ikväll å dom har tametusan inte sagt ett ord på dom här 8timmarna vi har jobbat. tur i oturen att jag e så jädra hungrig hela tiden så jag kunde roa mig me d när d blev dötid =0P

jahopp å så va d utgång igår, ujuj va inte alls meningen.. så man mår väl lite som man förtjänar idag antar jag. Det va meningen att vi bara skulle gå ut å äta lite gott å ta ett glas vin.. jo tjena!!! klart d bidde mat, men sen tog vi taxi hem till dagge bagge å fortsatte dricka... trodde visserligen att d skulle ta slut där å vi skulle runda av ganska fort... men d va tydligen beställt en taxi ner till stan så d va bara att va så snäll å följa me. Men jag hade trevligt!!!
Mådde skiit i morse, jordens skallebank å törstig som ett as. tänkte det klassiska... ALDRIG MER!!! ja vi får väl se hur d blir me den saken...

nu ska jag stämpla ut å ta tåget hem!!!

natti natti gott folk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda