jag vill heeeem....

2009-08-20 - 19:33:04 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
sitter här på jobbet, har tagit en liten paus.. som vanligt sitter jag å trycker i mig en flottig pan pizza, smidigt å lätt!! =0)
men jag längtar fan hem, men till min underbaraste älskade.... han e mitt allt!! tyvärr ses vi inte allt för ofta även att vi bor ihop... =0( men d får man ta igen senare.. vi har hela livet på oss!!

mötet idag gick iaf jätte bra... ska tillbaka om några veckor igen... då kanske jag avslöjar min lilla hemlighet... hihihi ;o)

imorron blir d fullt ös medvetslös... först jobba till 14.. sen bär d av ut på stan.. vad vi ska göra kan jag inte avslöja idag, men skriver med all säkerhet på lördag efter jobbet om våra bravader... d ska bli så jävla kul!!! jippiiiiiiiii!!!

nehee dax att springa ut igen... vi har iaf tur me vädret!! =0)

pösselipöss

Kommentarer
Postat av: Linda Viberg

Om några veckor avslöjar du VAD??? :D :D :D :D

2009-08-20 @ 22:48:47
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda