måndag 3augusti

2009-08-03 - 19:27:42 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
go´kväll..
hur har ni d där ute??
själv sitter jag på jobbet som vanligt, börjar bli jävligt trist å jag känner att jag e stark behov av semester.... jag hoppas att gävleresan kan hjälpa mig att ladda batterierna.
imorron blir d ytterliggare jobb sen ska jag till skolan å prata me min lärare, hehe... motivationspepp!! =0P
men jag e så jävla klantig, hade juh lånat kursboken från biblioteket, självklart skulle jag juh pluggat massor innan den va tvungen att va tillbaka, men icke!! å självgod som jag e trodde jag att d va nog lugnt, jag kunde¨låna om den, ja tjena!! nu e den utlånad minst en månad till någon annan och om några veckor ska kursen va klar... har ring runt till olika bibliotek men ingen har den eller så e den utlånad... jag får hoppas att dom har den på skolan så man kan låna den när man sitter där iaf... annars e d nog kört!! =0)

nu ska jag försöka pilla i mig lite mellan mål innan d e dax att springa ut i regnet igen!! suck* vilket skitväder, jag vil ha soooool!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda