onsdag 12 augusti

2009-08-12 - 10:29:25 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
heeej mina vänner!
förlåt för dålig uppdatering men har junte vart hemma. kom hem igår från en underbar semester i Gävle.
allt har vatt kanon med mycke sol, bad grillning och goa vänner...
men dom jävla myggen har ätit sönder mig, jag har myggbett överallt å d kliar som fan.. hade d inte varit för dom hade jag velat stanna ett tag till...

fasen, jag känner mig så hängig, trött å eländig.. bara jag inte blir sjuk. har jag varken tid eller lust me.

idag blir d att tvätta massor, å sen jobba... tillbaka till värkligheten!! =0)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman, jag tänkte börja med din bloggdesign nu!

Några önskade färger?? :D PUSS

2009-08-14 @ 10:57:02
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda