söndag 16 augusti

2009-08-16 - 11:16:36 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
gaaaah va trött jag e... sitter på jobbet å har precis smällt i mig min lunch...
igår va vi på kräftskiva hemma hos martin å ann-sofie med gott sällskap, d va kanonkul...
men d känns i kroppen idag... jag har bara sovit 4tim inatt å jag e verkligen i behov av SÖMN!!! d blir att gosa ner sig under täcket en timma när jag kommer hem från jobbet...
tommie ringde för en stund sen å d lät som vi skulle till hans syster med familj ikväll... jag kommer däcka rätt fint till natten!! =0)

hoppas ni alla haft en bra helg.. d har jag trotts jobb!!!

take care...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda