måndag 28 december

2009-12-28 - 11:25:13 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]

Oj oj oj, sikka dagar...

d har verkligen vatt fullt upp, åka fram å tillbaka, hit å dit...
d började ju me att jag självklart sprang runt som en tok sista dagaran å leta julklappar, hehe, blir tokig bara jag tänker på d...
julafton va vi hos hjärtats syster med familj, hadde jätte mysigt me massa go mat, klappar å tomte.
juldan begav vi oss till min kära mormor där mina päron va och nästan hela tjocka släkten på mammas sida, hadde en liten "lilljul" me fler klappar å massa go mat, där stanna vi till annandan å sedan begav vi oss hem... väl hemma däcka jag som en klubbad säl å sov o flera timmar =0P
så inte förrän nu e man väl något så när människa igen...

ligger efter i skolan som fan, bara för att man prioriterat allt annat, så idag blir d råplugg.. i morron vankas prov i Etik och Livsfrågor... håll tummarna att d går bra!


nu ska jag betala räkningar... tjohoo!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till på provet imorn gumman! Hoppas de går bra! :)



Hoppas er jul varit jättefin med fina klappar :) vi får höras innan nyår :D Puss

2009-12-28 @ 23:20:56
URL: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda