onsdag 9 december

2009-12-09 - 12:21:31 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

GRATTIS LILLA MAMMA PÅ DIN DAG! =0)

japp, idag fyller mamma år, d e väl d tråkiga me att bo så långt bort från nära å kära, man kan inte umgås å fira som man vill... å ska man skicka present, bör d inte va ömtåligt å stort, hm... d gör att d direkt blir svårare att hitta nått man verligen vill ge och som har betydelse. tur att vi ses oftast till jul då kan man ge nått finare då!

har ni svårt att hitta julklappar så här juletid?
jag tycker d e jätte svårt, man säger att julen e mer barnens dag, vilket jag håller me.. men va tusan, idag nöjer dom sig inte me d lilla och mycke av leksakerna kostar massor!! att åka till ullared å köpa nått fint är inte att tänka på =0) sen d e klart, man vill väl inte direkt tala om att man köpt julklapparna på ullared och dom flesta har juh vatt där nere så jag ger mig tusan på att dom vet vart d kommer ifrån även om man inte säger nått!!
vi har iaf besämt att d får kosta max 200:- per barn, annars funkar d inte... å ger man en så måste man ge alla!

nu ska jag dyka ner i böckerna igen.. suck =0(
kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda