pepparkaksbak och julklappar

2009-12-14 - 19:07:43 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

ja nu har man gjort massa pepparkakor, dom bidde så fina.. å lilla bianca va så stolt över sina peppisar, hon dekorera dom jätte fint å gjorde några fina hon skulle ge till tommie, så gulligt...
vi ska juh fira jul tillsammans med tommies syster och familj och jag tog på mig att göra jansons frestelse... smart lina!! jag har väl aldrig gjort d nångång förstås =0P kom juh precis på att jag har varken några bra formar eller verktyg till d heller, haha.. jaja, d e la bara införskaffa, d har man väl använding av nån mer gång.. hihih

tog en sväng på kungsmässan på vägen hem å köpte en del julklappar.... till mig!! haha, så kan d gå, men fint va d... hjärtat å jag ska väl köpa julklappar tillsammans på onsdag, å vi har i stort sätt kommit på va vi ska köpa till alla, så d ska bara shoppas. jag har ingen bråska =0P

nu ska jag laga lite mat tills älsklingen kommer hem, sen blir d att skriva julkort =0)

ha en trevlig kväll =0)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda