tisdag 1december

2009-12-01 - 19:54:42 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
nu sitter jag i vår nya lya, och d e lika mycke kaos här som innan vi flytta =0)
har fått något så när ordning på sovrum och kök, men d e så tråkiga tapeter... min älskade sambo jobbar tappert så mycke han kan me att få upp tapeterna, men jag förstår att d e tråkigt att behöva fortsätta jobba när man kommit hem från sitt ordinarie jobb... vi får ta d lite allt efter som, jag e ändå glad att äntligen va flyttad å klar me den biten...



han har kommit långt min älskling! =0)
uppdaterar senare med lite före och efterbilder...

i veckan ska jag försöka hitta förvaringsmöbler till bla våra kläder men framförallt till våra lakan och handdukar, lite knas att d e så dåligt me skåp och garderober i en sån stor lgh, man e juh oftast minst 2 om man bor så stort, men vi löser d!! =0)

och jag måste säga att d känns lite konstigt att inte ha ett jobb att gå till, jag har blivit hemmafru på heltid =0) hehe, nej då, jag pluggar för fullt, men jag känner att d finns en risk att man slappar till d och går inte ens utanför dörren, så jag försöker ställa lite krav på mig själv att ta mig upp i skaplig tid (har inte gått någe vidare hittills),försöka ta en promenad eller iaf röra på mig några ggr i veckan och ha maten klar tills tommie kommer hem!=0)
får se hur d går!? =0P

nu e d dax att dyka ner i skolböckerna igen!
ha d gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda