torsdag 17 december

2009-12-17 - 17:52:20 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

nu har jag äntligen fått fixat mina naglar, men e inte riktigt nöjd, så ska tillbaka till carina den 23:e så man får riktigt fina till julafton =0) tog lite tid igår så bidde ingen fika me johan =0( han tröttna på å vänta så han åkte hem igen... fasiken, vi som inte setts på ett bra tag, jaja, bara försöka ses en annan dag... jag har juh mycke mer tid för sånt nu när jag BARA pluggar... tihi...

nu hör jag grannen gå ut igen.. hehe, hon e för go, vet inte om hon¨har en hund på prov, har inte sett henne me den tidigare och nu verkar hon inte bege sig till "jobbet" när hon har vovven.. hm... men shit, hon rastar sönder den, hon har vatt ute 8ggr idag me den, hehe.. hon verkar nästan sitta å bara vänta på att få rasta den, så söt... hon tar iaf sitt ansvar, så d e juh kanon.. ska väl säga att hon har nått förståndshandikapp, men verkar klara sig väldigt bra...

ikväll ska vi nog ner och äta på kinarestaurang med stefan och ann-britt.. yammie!! jag har verkligen ingen lust att laga mat, och kina passar mig alldeles uperligt!!!
har haft en riktig slappar dag... har vatt kanontrött hela dan så efter lunch decka jag direkt i soffan... hm... jag e tröttare än vanligt just nu, fan d beror nog på att man sitter hemma hela dagarna, inge jobb att gå till och d där me promenader varje dag har inte riktigt hållt... men jag e iaf uppe till nio varje morron,. eller ok lite efter då, men  jag hade likagärna kunnat ligga å gris tills jag vakna framåt lunch  =0)

nu ska jag ta mig en kopp kaffe å sitta å sappa på tv:n tills hjärtat kommer hem från jobbet..


pösselipöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda