d va la gött, d vaaa la gött d....

2009-02-27 - 12:14:08 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

jahopp.. sitter här å njuter av mitt morronkaffe, eller ja efter 3 koppar å lite surfande så e visst klockan redan halv 12.. shit pommes va klockan går. har vatt ledig ett par dar, men oj va slapp man varit, skulle till skolan egentligen, men har valt att va hemma å pyssla istället... inte bra inte bra!!! måste börja sätta upp lite mål för mina studier så d blir gjort...

ikväll ska jag jobba, kul kul!! känns som d va länge sen. börjar hända massor där nu. tre arbetsgrupper ska bli en, vi möblerar om i våra lokaler för att få plats allihop, vårdtagarna får platser på olika boenden och vi får mindre å göra (för ett tag). hm... undra om man får fortsätta... har vikariat fram till sista marsän så länge, sen får vi se om jag får förlängt eller om jag får söka jobb nån annanstans...dom som lever får se!! =0)

nu e d dax at börja laga lite käk, tommie kommer snart hem för lite lunch...

see ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda