ååh va tråkigt d e...

2009-07-07 - 09:57:58 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]

... å va sjuk!!
igår blev inga av mina planer gjorda.. jag fick migrän å hoppades på att d skulle försvinna efter att jag tog ett par panodil, bäddat ner mig under täcket och sov en stund. MEN ICKE!! jag vakna istället med minst lika mycke huvudvärk och feber.
 Då va d bara 1,5 timmar kvar tills jag skulle jobba å kände att jag kunde inte sjukanmäla mig så sent då d e väldigt sårbart å svårt att få tag på annan personal. Nu har vi mycke nya sommarvikarier me och dom har inte riktigt blivit heelt varma i kläderna... så d blev att beges sig till jobbet, fortsätta knapra piller och så sjukanmälde jag mig tills idag och i morron...  å tu va väl d! jag orkar ingenting, har massa ont i kroppen och ligger nerbäddad i soffan....
hoppas d går över snart. vi ska juh åka till gävle i helgen.... hoppas hoppas att gud har slutat hata mig!!!

ha en kalasbra dag mina vänner!!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja, fy bövlen för migrän och skit! = ( Hoppas du blir bättre snart!

2009-07-07 @ 15:44:46
URL: http://mammacarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda