ångest...

2009-07-01 - 09:28:43 [ Allmänt ] [ Kommentarer (2) ] [ Trackbacks () ]
jag känner en skaplig ångest över hur d ser ut här... jag måste städa.. men när??? jag har inte tid...
är jag inte på jobbet så sitter jag me nyllet i en bok, å nån gång måste man få ta en paus å bara ta d piano... annars orkar man inte...
tommie jobbar mycke han me.. han e sällan hemma innan klockan 19 så d känns inte rätt att gnälla på han om att han kan städa...
fördelen e juh att vi jobbar så mycke så d kommer inte många hit å ser vårt elände... men nu börjar eländet få mig att må dåligt så jag får ta ett handtag så fort jag e klar me den här kursen i skolan (i slutet på veckan)

vilket underbart sommarväder vi har... visst jag tycker oxå d e liiiite för varmt, men hellre d än grått å trist väder me massa regn å skit.... fördelen me skolan e juh att man kan sitta ute å plugga =0)

have a nice day!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag va inte ute på lysingsbadet i söndags, jobbade ju kvällen.. va där ute i måndags hela dan då jag va ledig!

2009-07-01 @ 18:20:11
URL: http://lindaviberg.blogg.se/
Postat av: Linda

SVAR: Ja men det är väl klart jag vill att vi ses om du kommer snart.. för jag ska planera in i mitt schema att när Niklas och Coockie har semester så kommer vi till Götet, så då kan vi ju också ses hjärtat!! :D Puss

2009-07-02 @ 09:56:02
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda