fredad 17juli

2009-07-17 - 21:23:41 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
tjenixen bloggen!
har inte haft ork att uppdatera här för att jag legat sjuk.. d har varit nått konstigt. började med huvudvärk, som jag trodde va vanlig migrän.. men d sluta aldrig, blev snarare värre å värre. så igår uppsökte jag akuten för jag stog inte ut me värken. d brukar lugna sig när man knaprar panodil och drar täcket över huvet, men icke!
jag blev undersökt å dom tog en massa prover. dom konstatera att jag led av otrolig spänningshuvudvärk som hade igår spridit sig ner i ryggen. det berodde antagligen på stress i jobbet å svårigheter att varva ner...
Så jag fick diclofenac å mer panodil, detta ska jag knapra tre ggr om dan.
Visst har d blivit bättre, men jag har fortfarande ont i huvet och ryggen. och inatt fick jag en riktig feber topp. låg mest å svamla å gnydde av värk, så min älskade sambo fick hämta värktabletter, febernedsättande å kalla handdukar... han e så söt!
idag har jag mest legat å sovit, å mer kommer d bli.. jobbigt att behöva va hemma från jobbet, jag vet inte men får dåligt samvete, vill inte ställa till d för andra, samtidigt vet jag att jag måste nog va hemma ett tag så jag blir riktigt frisk...

nu ska jag bädda ner mig i soffan å se på film.. återkommer när jag känner mig lite bättre

ha d gott å trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Denise

Nej fästena syns inte på mig eftersom jag har så mörkt hår och limmet är svart :) Men har man ljusare hår så kan det synas, och visst kan man se nån limplupp på mig också om man tittar noga men om man inte vet om att dom finns där så ser man det inte :)

2009-07-20 @ 09:36:33
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda