fredag 31juli

2009-07-31 - 18:43:40 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

dagen började med en massa ärenden å spring... ibland önska man att man fick va liten igen, utan bekymmer!! =0P

nu sitter jag på jobbet, tar en liten paus å äter min matlåda, svettiga makaroner å torra korvar, mmmm va gott!!
sen bär d av ut igen.
 
till nästa helg ska/skulle vi åka iväg på en liten minisemester,
självklart jobbar jag fredan men skulle till å byta så jag kunde åka, jag va ute i god tid å fråga mina kollegor... allt va bestämt, jag skulle byta tur med en arbetskamrat.... JIPPI!!!
MEEEEN...
idag dubbelkolla jag me henne för att se så allt va klart,. å då hade hon glömt bort d!!!!! å nu hade hon andra planer på fredag....
skapligt besviken man blir, så tommie får helt enkelt åka själv å jag får va hemma å jobba på fredag! Grrrrrr....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda