helgens bravader...

2009-07-13 - 11:33:30 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
torsdag 9juli:

vi startade vår långa resa upp till gävle. d gick faktisk väldigt smidigt trotts 58mil.
när vi väl anländer möts vi av varma hälsningar av Fredrik, som är Tommies gamla lumparkompis =0), och Fredriks sambo Viktoria..
vi fick en husesyn, ingen av oss har juh varit där tidigare + att dom hade nyligen flyttat dit... vilken kanonvilla!!! d va jätte fint, tyvärr va jag så jävla dum så jag glömde batteriet till min kamera hemma, hehe.. va stressad som vanligt när vi ska iväg. så inge bilder från helgen =0(
Sedan bjöd dom på go mat och vi satt å prata ett bra tag,.. klockan han bli massor =0)
sen bäddade vi och gick å la oss.

fredag 10juli:

vi fick äntligen sovmorron tillsammans jag å tommie =0) d har alltid varit någon av oss som ska upp tidigt å jobba, så tråkigt!!!
sen fick vi en brakfrukost =0) å vi satt å planera för dagen.
jag å tommie va tvugna att handla lite kläder då vi inte fick me oss eller rättare saget JAG fick inte me mig några snygga kläder och tommie behövde nya jeans å skor då d sellan köps =0) så vi bar iväg till ett köpcenter och Fredrik och Viktoria åkte å käka lunch med några vänner vi senare fick träffa(tommie kände dom redan).
vi tillbringa ett par timmar i alla affärer, hihi tommie har bra tålamod hehe...
Vi hade bestämt me vännerna att vi skulle ses å aj typiskt, då möter vi självklart hans syster å dom, men då va klockan så mycke att vi hade inte tid att vända =0(
sen blev d grillning för hela slanten, camilla å daniel kom med sina två charmtroll jeniffer (6år) och elina (9mån), jag å viktoria tog ett par glas vin å grabbarna öl så klart.
Tiden går så fort när man har roligt å helt plötsligt va klockan över tio, daniel å camilla va tvugna att åka hem med barnen, och grabbarna hade en rolig dag framför sig så d va bra att avrunda tidigt =0) så vi sa natti natti, hej då, ses i morron å gick å la oss.

lördag 11juli:

vakna runt 10, shit pommes, jag har inte sovit så här länge sen jag vet inte när, jo d e klart nu när jag va lite halvdålig men inte innan d... käka go frukost. hörde lite me grabbarna hur planerna såg ut. dom skulle juh ha grabbdag med paintball, golfrunda och massa skoj =0)
vi hade bestämt sen innan att vi tjejer skulle möta upp dom på krogen senare.. så vi fick en riktigt tjejdag !!=0) tjohooo...
vi tjejer möttes upp hemma hos camilla å dom, camilla hade fullt upp att packa å greja (hon skulle lämna barnen till sin mamma) hon packa i å elina packa upp, hahaha.. så vi underhöll barnen lite tills camilla gjort sig klar i lugn och ro.. sen bar d av till stan!!! vi käka lunch å shoppa massa kläder, hehe.. hade jag vetat d hade jag inte behövt leta febrilt efter kläder dan innan, hehe.. men men, ännu mer kläder till mig =0P
klockan ticka iväg å den var redan 17 då vi va tvugna att åka hemåt, förbereda maten, fixa oss till kvällen för att sen bli fler tjejer hemma hos viktoria.
 Vi grilla drack massa goa drinkar, shots, vin jaa herre guh va skoj d va..
sen bar d iväg ut på stan, vi besökte heartbreak, d va jätte trevligt, men mycke folk å varmt... vi dansa, drack mer drinkar å så mötte vi upp grabbarna, haha... vi snacka lite me dom, kramades sen gick vi tjejer iväg å dansa igen... klockan började närma sig 2 då stället stänger så vi mötte upp grabbarna igen för att åka hem... väl hemma käka vi korv me bröd =0P å grabbarna gick igenom deras dag. haha dom hade många blåmärken efter paintballen men dom hade haft en kanondag.
d blev att besöka john blund å d va sååå skönt, jag hade jätte ont i fötterna =0)

söndag 12juli:

vi vakna runt 11... konstigt nog kände jag inte av gårdagen nått speciellt, skönt!
det bestämdes att vi skulle åka till camilla å daniel för att käka lunch innan vi skulle åka hem till kungsbacka igen... det stora samtalsämnen va självklart grabbarnas bravader, hehe...
sen sa vi hej då till alla å satte oss i bilen för att åka hemåt...
d kändes faktiskt tråkigt, jag hade skittrevligt å trivdes kalas... hm.. d blir att åka upp snart igen

Tack Fredrik å Viktioria för att vi fick bo hos er. å tack alla för en kalashelg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda