måndag 20juli

2009-07-20 - 15:18:55 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
heej!
har ni haft en bra helg?
jag har legat mycke i sängen, kollat på massa filmer å knaprat piller...
jag e fortfarande inte bra i ryggen och huvet..
spänningshuvudvärk, jo tjena!!! jag tror d e nått helt annat...
idag har jag ringt runt som en tok överallt, jag ringde till jobbet å sjukskrev mig veckan ut.. jag ringde runt till massa vårdcentraler och sjukgymnaster, men ingen vill hjälpa mig =0( tillslut efter 20samtal och mycke irritation kom jag fram till sjukgymnasten på husläkarna (tror d e privat) å hon va hur go som helst.. så nu har jag fått en tid på onsdag klockan 14 å hoppas att d inte e nått allvarligt... nu får dom göra en mer grundlig undersökning.. hon tyckte d lät som nått me diskarna =0/ hoppas hoppas hon har fel!!! vill inte ha några större problem...

så nu går jag här å försöker pyssla lite, det är juh trotts allt ingen som gör d åt en =0P d e svårt att bara ligga när man ser allt som behövs göras här hemma... tommie slår mig på fingrarna ;o)

nu ska jag försöka fixa nått å äta, äter alldeles för dåligt för tillfället =0(

ha d gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda