måndag 6 juli

2009-07-06 - 09:10:58 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

har ni haft en trevlig helg??
jag har faktiskt haft en bra helg, trotts jobb...
har försökt ta del av all sol vi fått med tanke på väderprognosen fram i veckan...
i lördags va vi juh som sagt hemma hos andreas "Mensen", bada i poolen, sola å grilla, mycke trevligt!

idag jobbar jag kväll, sitter och funderar lite på vad jag ska göra tills dess. har hämtat boken till den nya kursen. Skulle kunna sätta mig å plugga lite, samtidigt som d behövs städas och diskas. och jag behöver verkligen riva ut allt i våra garderober och rensa ur en massa kläder. nu har vi mest bara tryckt in allt =0)
så tanken går lite åt att fixa här hemma och sen plugga nån anna dag i lugn och ro, har god tid på mig.min lärare har semester så jag kan inte göra prov innan dess ändå =0)

lite bilder från i lördags:











ha en bra dag! än e d uppehåll och solen kikar fram liiite gann mellan molnen! håll tummarna för fortsatt uppehåll!!
kramar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda