onsdag 8juli

2009-07-08 - 10:57:05 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
gomorron!
har ni sovit gott? d har jag, från å till.. har vaknat många ggr i natt.. hehe jag måste berätta...
jag vakna inatt å va dunder törstig + att jag behövde en panodil... jag traska upp ur sängen å PRECIS när jag är vid fönstret blixtrar d till (jag e jätte åskrädd) jävlar i havet,, jag stelna till precis som att ingen skulle kunna se mig, jag stanna tvärt i min rörelse å stod där å vänta på att jag skulle höra en knall.. självklart vakna tommie av mina konstiga idéer å fråga vad jag höll på me..
(jag) - schhh... schhh, lyssna!! (jag lyfte upp ett finger)
efter ett bra tag mullra d till, d va egentligen inget märkvärdigt åskoväder..
jag vände mig om  gick fort bort till sängen å kasta täcket över huvet..
tommie börja skratta åt mig å fråga vart jag va på väg.
jag förklara å fråga om inte han skulle upp å göra nått å kanske kunde ta me ett glas vatten och en panodil till mig.. haha störd man e.... 
självklart va han så snäll å gjorde d...


idag mår jag lite bättre, har ingen feber å jag känner mig piggare, tack gode gud!!!
måste ut å handla lite, mjölken börjar sina å vi måste ha nått att ät. =0) 
måste planera lite till helgen (Gävle) me, vi brukar handla käk som håller sig bra i bilen och som är smidigt att äta, så slipper vi stanna.. d tar ändå 6timmar att köra non stop.. å ska man då stanna å äta me så tar d skit lång tid..

nu ska jag göra mig i ordning lite... hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda