tisdag 21 juli

2009-07-21 - 13:07:23 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
idag vakna jag av att brevbäraren ringde på dörren, självklart gick jag inte upp men förstod nästan va d va han ville...
tjohooo idag kom min klänning från nelly.com



fin va???

idag har jag inga som helst planer, kan inte göra så mycke.
tommie prata om att åka in till biltema i göteborg, kanske ska testa att åka me.. d gör så ont i ryggen när man åker i massa gubb å grejer, skumt!!! undra va d kan va egentligen???
men vi har juh planer att åka till småland på fredag. och på lördag ska vi på släktträff (släkten på pappas sida) då blir d att trycka i sin massa värkisar innan å hoppas att d blir någorlunda smärtfri bilfärd..

nu ska jag slänga mig i ett bad.
ha en bra dag!!





Kommentarer
Postat av: Laila

Frukosttips uppe nu :D

2009-07-23 @ 00:52:08
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda