tisdag 28juli

2009-07-28 - 15:17:08 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
idag e jag lite i andra tankar... har en kusin som idag opererar en hjärntumör...
vi har tyvärr inte kommit speciellt bra överens av nån konstig anledning, har någon slags hatkärlek till varann, eller iaf jag till honom...
konstigt att något sånt här ska behöva hända för att man ska få upp ögonen, det gör mig förbannad på mig själv. men d e lätt att se tillbaka på vad man kunde gjort annorlunda..
jag håller iaf tummarna för att allt går bra,.. trotts allt finns du i mina tankar ******.
tanken gör mig lite illa till mods, känns konstigt. jag tänker på dina/våra anhöriga. jag känner sorg!!! 

jag skänker alla mina tankar å kärlek till dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda