torsdag 30juli

2009-07-30 - 10:56:30 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
å ytterliggare en ledig idag... igår pysslade jag lite här hemma, tvätta som f*n herre guh va mycke d va, ja jag får fortsätta idag, han inte me allt igår... när tompa kom hem åkte vi till anders å johanna för att låna lite filmer, självklart blev d massa gos me leo, guuh han börjar bli så stor, vi har inte setts på över en månad å nu kan han både sitta själv, krypa å ställa sig upp med hjälp av möbler.... igår tog han även några steg när han stog upp så d tar nog inte lång tid förrän han går själv =0) så söt!!!
vi åkte hem där ifrån ett par timmar senare, åkte förbi pizzerian å glassa hem me en fruktpizza, såååå gott!!
sen kolla vi på THE HAUNTING IN CONNECTICUT, en skräckfilm... å nog va den lite läskig alltid =0) den e helt klart värd att se!!!

idag blir d ganska lugnt, funderar på att göra mig i ordning och kanske åka förbi ikea å chili i kållered å strosa lite... vi behöver lite förvaring i hallen + belysning vid diskbänken =0)

nu blir d ett mail till min lärare, fasen jag har kommit av mig helt me skolan... så behöver lite vägledning!! =0)

ha en bra dag!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda