fredag 12juni

2009-06-12 - 21:13:16 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
idag har jag jobbat till 15.00 allt gick väl bra förutom att d regna så förbannat, jag sprang omkring i e jävla reklamjacka som va d mest regntäta jag hitta å ett par gummistövlar som va 7nummer förstora... jag har nog aldri sett så bonnig ut även att jag kommer från gamleby =0P

sen åkte jag hem för att snabbt göra mig i ordning å åka till göteborg där jag mötte upp goa malin (vi är även arbetskamrater) å tog mååånga varv på nordstan =0)
d shoppades kläder, skärp, en bolero som jag ska ha på älskade johannas bröllop, en ny väska... å en massa småskrammel =0P

sitter nu här hemma alldeles ensam, tommie har åkt iväg å jobbat =0( jag ser honom inte förrän söndag eftermidda... TRIST!!

ha en trevlig helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda