fredag 26juni

2009-06-26 - 17:06:34 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
nu åker vi äntligen snart, e väl ingen direkt resa att se fram emot, men där emot målet =0) så d e allt värt varenda mil...
idag har jag äntligen gjort sista provet i medicinsk grundkurs... lämnade in sista uppgiften i onsdas.. så nu väntar jag bara på slut resultat. prover gick sisodär, trodde faktiskt d skulle gå bättre. men jag e super glad om jag iaf blir Godkänd =0)

sen har jag vatt hos älskade carina å fixat mina naglar, dom blev sååå fina, dom matchar fin fint till klänningen!! kalasbra... TACK!









sedan bar d av å handla bröllopspresent, massa småskit så som nagellack, nått att äta i bilen, värmespolar mm
jag uppdaterar efter helgen =0)

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Skitsnygga naglar! Önskar att jag kunde ha såna... = (

2009-07-02 @ 12:12:00
URL: http://mammacarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda