måndag 15juni

2009-06-15 - 09:35:16 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
idag e jag så jävla trött, jag kan inte fatta... jag sov 3 timmar efter jobbet igår. när tommie kom hem laga vi lite käk, kolla på tv å gick å la oss redan 22.00 jag slockna direkt, å har sovit som en stock till 8.30 men varför fortfarande så sliten??
känner att jag måste göra nått kul snart, jag spyr på allt vad jobb å plugg heter.
klart jag ska göra massa skoj i sommar, men ni vet nått sånt där spotant, man slipper känna alla måsten, kan släppa å bara gör nått annat... d MÅSTE jag göra snart. =0)

jag saknar alla mina goa vänner i småland. tänker på er dagligen å jag praktiskt taget längtar till att få komma "hem" en stund å bara umgås heeela tiden =0) d MÅSTE jag göra!
kommer juh om ett par veckor, men då e d fullspäckat schema allaredan, d e bröllop å grejor...
Tycker förstås att ni kan komma till göteborg me,wiiie gå på liseberg, shoppa å göra avenyn on the night!!!

som vanligt ska jag plugga å jobba idag... börjar jobba 17.00. gott me kort tur.. å på kvällarna har vi alltid tillgång till bil, så man slipper få motion =0P

idag ser d faktiskt somrigt ut ute, fy fan va skönt å få lite sol, jag e sååå trött på regn å mörka moln.
kanske ska sätta mig ute å plugga idag?! hm... japp, så får d bli...

ta hand om er alla.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda