onsdag 17 juni

2009-06-17 - 18:23:04 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
idag har jag bara slappat..än så länge...
va in till göteborg å bytte en tröja som jag tänkt ha på mig idag men som hade ett hål vid ena armen, grrrr... gick även in på telenor för att klaga på min mobil som dör hela tiden, eller den lixom startar om... d tråkiga e att d händer oftast när jag skriver sms eller pratar i den. jag kommer nog "råka" ha sönder den ordentligt nu i dagarna så jag kan få en ny.
har en drulleförsäkring på den så betalar jag bara 600kr får jag välja en mobil av samma värde som den modell jag har... busigt va?? =0P

va juh till figaro idag å fixa till slingorna, blev faktiskt riktigt bra, tack sara!! d e inte lätt me jobbiga kunder, hehe..

nu sitter jag å väntar på att hjärtat ska komma hem, vi ska ut å åka hoj en sväng, får passa på medans d e bra väder... d har vatt bra väder idag trotts dåliga prognoser igår, har bara blåst lite...

ha d toppen allihop!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda