tisdag 23 juni

2009-06-23 - 07:25:20 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

gomorron gomorron!
idag e jag uppe me tuppen, såå skönt!
vi skulle lämna in vår bil i morse då den behöver byta bromsklossar...
vilket va ett förträffligt tillfälle med tanke på att jag behöver plugga allan innan d e försent. på fredag har jag sista provet i kursen, då ska juh allt va klart.
så fort d blir lite varmare ska jag lägga mig ute å steka i solen. måste ta vara på varenda solstråle!!


dagen planer:
* plugga, skriver om infektioner, bakterier och katastrofplaner 
* sola
* gå ner till skolan å skriva klart mitt arbete å lämna in d
* jobba

ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda