torsdag 18juni

2009-06-18 - 09:46:11 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
asså vädret e så sjukt konstigt...
igår va d jätte fint för att inte tala om i förrgår, jag satt juh för tusan ute å sola då...
idag verkligen ösregnar d. fy fan va tråkigt.






igår va vi som sagt ute å åkte hoj. d va riktigt kul.



vi bestämde oss för att våldgästa johanna å anders ute i Särö.
eftersom vi ska fira midsommar ihop tänkte vi kolla lite va vi ska inhandla tills dess.
när vi väl va där lekte jag lite med leo.
vi blev bjudna på vofflor å massa gott =0)
d slår aldrig fel. vi blir nog alltid bjudna på nått när vi kommer, vi e lite bortskämda.

efter en del tjat från tommie bestämde vi oss för att åka hemåt.
hehe, han tycker vi tjejer pratar alldeles för mycke =0P


leo fick självklart sitta upp på hojen innan vi åkte. hehe, världens goaste pojke!

ingen av oss kände för att laga nån mat när vi kom hem.så d blev en sväng förbi grillen å käka hamburgare. mumma!!



hehe, å  när vi nästan va hemma. ja d va fan i mig bar 50meter kvar så blir vi stoppade av MC-polisen.
helvete tänkte jag. jag vet att tommie inte vart den lagligaste snubben med hojjen. å visst fan har man lite respekt för farbror blå...?
han talade så snällt om att det minsann e mycke olagligt att ha nummerplåten under bakskärmen. den syns inte där. vilket jag tycker bara e löjligt. den syns visst. men men, poliserna ska väl ha nått å gör =0)
sen sa han - d e 1000kr i böter för d. men har du nått annat att lägga 1000 kr på??
haha, tommie blev lite ställd.. han tveka lite å svara ja d har jag väl..
polisen sa- d va ingen kuggfråga utan jag bara undra...ycker att du lägger dom på tjejen där bak å spriten till helgen. Kör försiktigt!!
haha, jag sken upp som en sol å sa, åååh tack desamma!
haha, han bara skratta å åkte vidare...
d va en snäll farbror blå d där. vi behövde verkligen inga fler utgifter nu.

nu ska jag hoppa i duschen å fixa iordning mig. ska möta johanna å handla tills i morron.

pösselipöss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda