hellooooo sunshine

2009-03-30 - 09:57:27 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
man ska väl inte ha för höga förväntningar på vädret, men d ser faktiskt ut som vårväder =0)
igår jobbade jag hela dan, såg lite mörkt ut på morronen, frost å dimma... men d lätte upp som tur va, å när jag åkte hem från jobbet va d strålande solsken, JIPPI!!!  när jag kom hem kasta jag av mig arbetskläder drog på mig grannens MC-ställ å jag å tommie tog vår första tur me motorcykeln, d va så jääävla gott. åkte ut till särö å hälsa på tommies vänner anders, johanna å lilla leo. fick oss en go fika, snacka lite skit sen åkgte vi tillbaka... man fick vårkänslor.

har haft en deppig period, knas!!! inget har känts roligt, värdefullt eller ens tänkbart.
Allt e skittrist på jobbet. ibland önskar man att man jobba me ett gäng galna killar, en arbetsplats me 30kärringar e inte klokt. man blir så trött i huvet att man väljer hellre att sitta hos den värsta tråkiga tanten än att va på kontoret =0) men kan d bli värre?? hoppas på förbättring snart...
det händer oväntade saker, TRÅKIGT!!! trodde inte man skulle ta d så hårt. men d som inte dödar, härdar. vilket jag tror starkt på. men även att man kan gå å förbereda sig på d värsta så blir man ändå chockad å ledsen. men livet går vidare =0)

idag ska jag jobba kväll. d va så jääävla gott me sovmorron. har jobbat 7 dar nu å vatt uppe straxt efter 6 varje dag, d känns i kroppen! nu har jag e vecka me bara kvällar framför mig, kanns oki, men jag vet att när veckan e slut kommer jag va rätt trött på kvällsjobb me, hahaha.. aldrig e man nöjd!! nej då, men något mellanting å lite variation skulle inte skada. tyvärr har jag lagt in många kvällar för att kunna åka till skolan. men jag får plugga utav bara helvete nu så kanske man kan lägga ett annorlunda schema nästa period. Den som lever får se!! =0)

har fått en inbjudan på klassfest i västervik... shit pommes va woligt!! jag ser verkligen fram emot d. hoppas alla kommer! så den 24:e april bär d av till vika å gamleby... swiiii!!!

ha d gott allihop.
pöss

Kommentarer
Postat av: LINDA PINDA :P

JAAAAAAAAAA! VÄSTERVIK! :D:D det tycker vi om! :D hihi

2009-04-01 @ 10:20:00
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda