tjöttis allan....

2009-03-01 - 13:23:33 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
guuh va trött jag, jag fattar inte???? känner mig lite halvkass faktiskt... konstigt!

gårdagen va lyckad... vi va på Vasastan, käkade massa gó mat, hihi.... vi bidde nog en 12 styckna som va där i vårt sällskap, mycke trevligt!!! mycke alkohol blev d visst me, dock  inte för mig, jag körde. vilket jag inte ångrar idag =0)
d började lite lätt me ett glas vin å en del drack öl, dröjde lite tills maten kom så en del va tvugna att beställa in ett par öl till för att ha nått att göra innan. å en öl blev två öl, två öl blev tre öl. tillslut satt dom alla å beställde in stora tillbringare me drinkblandningar å satt t o m å drack rätt ur tillslut för att inte en droppe skulle gå till spillo. ja herre guh!! hahaha men va kul d va. "gänget" ville gå vidare senare på kvällen så jag å tommie avrunda å åkte hem. både han å jag skulle upp tidigt å jobba idag.
Väl hemma kunde väl inte tommie gå å lägga sig så han drog fram chipspåsen å godiset å titta på krigsfilm =0P men jag somna gott!!!

idag har jag jobbat hela dan. ska hem snart å sova en stund, känns som d behövs. sen blire nog hämtmat från  Mammas pasta (restaurang) å film hos grannen. dom va me igår å va rätt yra när dom gick vidare... hehe, ska bli nice å höra deras bravader.

hoppas ni haft en trevlig helg!!!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda