måndag 25/5

2009-05-25 - 10:32:22 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
helgen har vatt kanon trotts jobb...
i fredags va vi juh hos anders å johanna... vi käka så mycke kräftor så jag trodde jag skulle drömma mardrömmar. för första gången käka jag mig mätt på d.
d blev en hel del mys me leo (andres & johannas son) han e sååå söt... framåt åtta började han bli trött å lite grinig, men johanna ville inte lägga honom för tidigt, d rubbar hans rutiner.. så vi försökte roa honom utan resultat... hehe.. då plocka johanna fram ett stort täcke å la på golvet, sen sa hon - kolla nu!! hon la ner leo på golvet tog av han kläder å blöja, haha d va som å vända på 50-öring. han blev super glad å skratta å jodla om vartannat, han grät inte förrän johanna tog upp honom å skulle lägga honom =0) en rikti nakenfis!! hehe

sitter å dricker mitt morronkaffe (kopp 3) ska snart slänga mig i duschen... plocka ordning här hemma.. plugga, sen jobba. börjar bli ganska trött på detta.  har ingen tid för annat... tur att d finns ett slut. =0) längtar tills jag blir klar med utbildningen sen ska jag roa mig me mycke annat =0P

än så länge skiner solen, ganska mycke moln, men jag e lycklig så länge d inte regnar.... finns inge värre än att bli blöt (finns undantag) tihi...

hoppas på trevlig dag för er alla...
KRAMAR 

Kommentarer
Postat av: mikael ahlander

Bra plugga på nu!

2009-06-01 @ 21:42:59
URL: http://www.metrobloggen.se/ahlander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda