fredag 20 november

2009-11-20 - 10:52:22 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

å solen skiner äntligen!! d har vatt så dystra dagar den här veckan så man har inte haft lust me nått...
har iaf börjat packa en del... fy tusan va grejer d e... men d e bara å bita ihop, ner ska d!! =0)

nu har jag bara en vecka kvar på jobbet... såååå skönt!! dagarna räknas ner å jag blir bara gladare...
hade tänkt plugga lite nu innan jag börjar på heltid.. men d finns inte mycke tid till d... så d blir att packa vidare, å ta skolan senare.. har juh egentligen tagit två veckor paus från skolan, så jag kan göra d med gott samvete...

vill passa på att säga grattis här till johanna och john penttinen som den 17/11 kl14:56 födde lille william... GRATTIS!!!
han e så söt!!!


ikväll blir d att jobba mellan 16-22 så nu ska jag fortsätta packa innan jag åker...

ha en bra dag!!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda