lördag 3 oktober

2009-10-03 - 10:29:12 [ Allmänt ] [ Kommentarer (2) ] [ Trackbacks () ]
har precis ätit en mysig frukost me min man... morronrocken på, massa tända ljus, kokta ägg, gomorron juice och kaffe, så mumma!!

snart ska vi åka ut till särö, jag ska hämta upp johanna och lämna av tommie.. johanna å jag ska ta ett låååångt varv på chilli för att kolla på soffa å annat fint, sen bär d nog av till ikea me =0) tjohoo.. ska bli så kul!!
grabbarna får va hemma me lille leo och ha d gott, vi har beställt mat tills vi kommer hem så vi hoppas på nått riktigt gott, hehe... man har väl inte för stora förhoppningar, men tanken e god! =0)

nu ska jag kla på mig lite å fixa till mig...

inget roligt väder alls idag, men med tanke på den fina hösten vi hitills haft så ska man inte klaga, den har vatt jätte fin!!!

ha en kanondag!!
kram

Kommentarer
Postat av: Linda

De låter som en alldeles underbar söndag :) <3

2009-10-04 @ 12:43:47
URL: http://lindaviberg.blogg.se/
Postat av: Linda

MENADE LÖRDAG hahaha ;)

2009-10-04 @ 12:43:58
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda