onsdag 28 oktober..

2009-10-28 - 15:41:28 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
sitter i skolan å filurar, har dratt ut lite material till tentan i psykologi... så nu hoppas jag att jag kan få ner några rader på papper så man får ett betyg nån gång...

har vatt duktig å köpt lite nya gardiner, va verkligen ett måste.. ett fynd på hela 100Kr =0P haha, duger ett tag iaf..
får försöka samla på sig lite till nya lyan...Om man nu får byta.. tommie har pratat me lena (som vi vill byta me) å hon va helt förstörd.. Aranäs hade meddelat att dom nu fått in alla papper å d skulle ta runt 6 veckor att ta beslutet om byte, hon har redan börjat packa =0( å vi vill juh självklart oxå att d går fortare, inge roligt att flytta mitt i julyran.. trodde faktiskt att vi skulle va flyttade å klara till 1december, hm...

nu ska jag plugga vidare... sen e d dax att åka å jobba...

pösselipöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda