tisdag 6oktober

2009-10-06 - 09:50:13 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
åh vilket trist väder d e idag, grått å regn... så nu har jag burrat upp mig i soffan me en kopp kaffe å tända ljus överallt =0)
har ingen lust me nått, så jag har bestämt mig för att ta en paus från plugg å allt va d heter å kanske plocka lite här hemma bara innan jobbet...

igår fick jag reda på att en av mina bästa kollegor e uppsagd..så jävla tråkigt!!! jag gillar henne skarpt..
d e tydligen två anställda som kommer få gå pga av att dom drar ner på resursen, som d så fint heter och då ska den personalen bli utplacerade. så vem e då den andra??? d här e så jävulskt tråkigt så jag känner mig spyfärdig... varför drar dom ner på allt?? personalen behövs juh, d blir juh inte mindra å göra inom vården direkt.

själv har jag inte fått nån information om hur d går för oss månadsanställda vikarier, får vi va kvar? eller inte? jag har bestämt mig för att om jag inte får fortsätta som månadsanställd så ska jag göra nått annat, tänker inte gå där som timvik, onej!!
det kommer antingen bli skolan på heltid.. om jag får CSN. ska jag stämpla får jag nog sluta plugga, tror inte man får göra nån kombination...
d blir oxå att skriva i ordning mitt cv å söka jobb i hela kungsbacka... hoppas på lite timvik iaf så man kan få ihop 50% men men d har inte alltid gått som jag velat tidigare, så jag har itne förstora förhoppningar =0P

nu ska jag fylla på min kaffekopp å dra fram strykjärnet, här ska strykas dukar, tjohoo!!

ha en mysig dag, om d går!!!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda