torsdag 15oktober

2009-10-15 - 10:03:51 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
å jag har äntligen fixat min dator =0)
men d e juh inte tack vare nån annan... fy fan va arg jag varit!! jag åkte juh in till göteborg med mitt modem. i butiken här i kungsbacka sa dom att där inne behövde dom verkligen ingen dator, vilket va skönt då jag inte hade nån större lust att gå¨å bära på den här tunga... men ICKE!!!! dom kunde inte göra nått där heller, inte ens me dator, dom tyckte att jag skulle skicka in d på service osv. FAN!!! va e d för fel??
men sen fick jag nys om att man kunde uppdatera själv på internet, så jag traska in till grannen igår å ringde suport.. igen! fick prata me en mycke trevlig kille som fixa allt på stutts.. han skicka även skivor till mig ut i fall att d inte skulle funka.. KANONERS! han gilla jag =0)
synd bara att dom inte kunde skicka dom skivorna tidigare, men men.. nu e d löst!

har igår pratat me chefen, fick muntligt en förlägning på jobbet, så nu ser d visst ut som CSN och studier på heltid dröjer ett par månader... jag hoppas att d går att lösa då jag redan gjort en anmälan om ökad studietakt och gjort en studiepla för detta, men egentligen blir d inga större förändringar mer än att jag läser en kurs till på 25% och resterande på 100... nu har jag iaf jobb till januari, känns jätte skönt nu när d vankas juletid och ev flytt!! =0)

nu ska jag fixa frillan sen ut å fika på stan me svägerskan!!
ha en kanonfin höstdag!

kramar

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillade verligen Rabih igår! Han fångade min blick på en gång, men det kanske har med låtvalet o göra. Han valde en perfekt låt till hans röst!! :D YEYYY

2009-10-17 @ 17:36:58
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda