torsdag 1okt

2009-10-01 - 12:01:05 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
letade upp en gammal mobil igår för att jag om möjligt ska lämna in min nya då den e så konstig. lever sitt egna liv å stänger alltid av sig när jag ska skriva mess eller när jag pratar i den.

satte i mitt sim-kort å gick igenom telefonen.. herre jesus vad d väkte gamla minnen, både bra å dåliga, ja d händer mycke grejer kan man säga... mycke roliga mess att läsa, jag ångrar ingenting men så glad jag e att jag e där jag e idag...
 
jag lever nog världens lyckligaste liv, me den härligaste sambon, bästaste arbetskamraterna, vännerna ja d e härligt!!!

nu ska jag springa ut å jobba igen =0)

jag uppdaterar senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda