fredag 4 september

2009-09-04 - 12:23:57 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

nu e d verkligen en vecka sen jag va här inne å tassa, jag har inte haft nån tid, lust eller ork till d... har jobbat massor och sovit.. jag e så grymt trött hela tiden, hoppas d går över snart.. jag pallar inte!
jag får knappt i mig nått att äta heller, typiskt! men d e väl så d funkar antar jag =0)

i helgen blir d att bara slappa å mysa. jag e äntligen ledig å ska ta vara på varje minut =0)
på söndag är d min birthday, tjohoo... ett år äldre =0P den ska firas med min käraste, äta på rastaurang å gå på bio, d ska bli toppen!

d e verkligen storm ute idag, shit pommes, d blir att ta bil på jobbet ikväll så man inte blåser iväg. men solen skiner iaf, hoppas d håller i sig.

nu får jag bege mig ner till tvättstugan igen, suck.. d e så tråkigt... sen ska jag försöka pilla i mig lite å äta..


ha d gott!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda