lägenhetsbyte.se

2009-09-23 - 13:07:13 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
så jädra kul... på fredag ska vi gå å kolla på en trea på Ivarsgård här i kungsbacka... den ska tydligen va jätte fin! 
damen vi ev ska byta me har varit å kollat på vår grannes lgh först, då dom oxå ska byta lya. men dom har bestämt sig att byta me någon annan.. så då fick vi numret till denna dam som tydligen e jäääätte intresserad. tommie ringde till henne tidigare idag å hon sa att egentligen behövde hon inte komma å kolla utan bollen ligger hos oss =0) jippi!!!
självklart ska hon få komma å kolla oxå, men hon mena på att hon stort sätt redan bestämt sig... moahahaha... så nu jävlar hoppas vi på ljusare tider...

jag har redan kollat i den nya jotexkatalogen på nya gardiner, julsaker... fy tusan va kul d skulle va om vi fick byta lya till jul å få julpynta hela stället... hahaha, snacka om att man drömmer sig bort!!

d har hänt alldeles för mycke tråkigheter nu d sista, så jag i fasen värd varenda liten positiv grej i mitt liv just nu =) dock hoppas jag att allt tråkigt e slut efter veckan så vi kan rulla vidare in the life!!

idag blir d fortsatt renovering och städ.. hahah, d e total kaos här, d e nog första ggn jag tillbringat så här mycke tid i köket, kan junte sitta nån annan stans.. går när vi skulle lägga oss fick vi praktiskt taget klätra över alla grejer vi dragit in där för att kunna tapetsera v-rummet =0P
så nu hoppas vi att d blir klart idag så ska jag se till att få d så fint d bara går...

köss å klem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda