måndag 19 april

2010-04-19 - 10:45:33 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

dagen kommer bestå av vardagssysslor, massa ärenden, tvätt och plugg! låter skittråkigt jag vet...men jag vakna på rätt sida idag tror jag för d känns inte alls fel.

Mitt älskade hjärta ringde för en stund sen, han har vatt hos läkarn nu på morronen och gjort en massa tester för att han känt sig krasslig länge och nu har han svårt å andas på d (pollen?).. hur eller hur så trodde dom att han hade allergiastma!! shit pommes, stackarn. sjukrivningen erbjöds men han tacka nej... hm... han måste verkligen va skjuk! =0P
jag hoppas iaf att d löser sig å dom hittar vad som är fel. min tappra hjälte!!

nu ska jag fixa till mig lite å bege mig ut i fina vädret..

tjingeling!! =0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda