mvc-besök

2010-04-27 - 09:25:13 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
igår va jag hos barnmorskan på kontroll. Allt såg fint ut, hon klämde å kände. Å självklart fick vi lyssna på lilla hjärtat, hjärtslagen låg på 142slag/minut och lilltrollet "sparkade" mot barnmorskans händer när hon rörde vid magen, hihi...
Mina järnvärden va lite låga så jag har fått börja me tabletterna igen. Fick juh så fasligt ont i magen av dom så jag la av me dom ett tag, men jag ger dom ett försök till nu, annars blir d nån annan form av järn.
Jag hade ökat lite vikt, så nu stod vågen på 55,1kilo. det är en viktökning på dryga 4kilo sen jag skrev in mig i graviditetsvecka 11. så jag räknar att jag gått upp 5kilo sammanlagt sen jag blev gravid.
Undrar vart detta ska sluta, hihi..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda