onsdag 14 april

2010-04-14 - 09:17:22 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

och jag har roat mig me en tripp till åtvidaberg, där d blev mycke gos me lille william å mys me resten av familjen, saknar dom massor! uscha.. inge kul å bo så långt ifrån...
passade på att åka förbi mina föräldrar innan d blev dax att bege sig till västkusten igen. 
 
sen har jag varit i ullared å shoppat, där fans d grejer, ojoj... jag har handlat på mig bra me grejer, massa barnkläder, påslakan till lillskruttan å prylar där till. det kommer garanterat bli en resa ner igen snart, han inte me att gå igenom allt...

det stör mig att jag inte kan lägga upp lite bilder här på bloggen. det finns mycke man vill visa! suck* ja man får väl försöka leta fram laddarn till kameran snart, ny mobil blir d inte förrän i maj...

nu ska jag fortsätta plocka här hemma, kan inte förstå att vi kan skita ner så dant när d bara e vi två. men vi lyckas me d mesta

ha en fortsatt trevlig vårdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda