söndag 18 april

2010-04-18 - 19:41:31 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
några sammandragningar hade jag nog inte i fredags. Barnmorskan trodde jag hade mer problem me tarmarna hehe... jag tror att d va en kombination av tarmproblem och foglossning. för jädrans va ont jag haft i helgen. Hela svanken och fram mot magen har de gjort ont och ner i ljumskarna. typiskt foglossning säger dom.
 Kanske inte läge att börja klaga redan, jag antar att d här e bara början.. jag biter ihop och försöker le ;o)

Idag har jag å hjärtat varit å köpt barnvagn... det fanns massor å välja på och jag tror att d här va den bästa butiken vi varit på hittills. Dom andra har inte haft nått direkt utbud och dom har vatt dyrare. Så tummen upp för "Nids 4 Kids". Vi valde en hederlig emmaljunga med fyra stadiga hjul och både sitt å liggdel. Det var en utgående färg så den kostade "bara" 4999:-  hihi, jag e supernöjd iaf och nu vill jag ut å använda den direkt... så käre gode gud, kan du inte göra så tiden går fortare?? =0)

det börjar störa mig rejält att jag inte kan ta några bilder och lägga ut. jag gör vad jag kan för att lösa detta snart!

Nu ska jag inta soffläge å hoppas att min andra hälft vill massera mig lite ;)

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda