tisdag 27 april

2010-04-27 - 08:18:21 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

jag har som vanligt gjort en helomvändning.
Nu har jag bestämt mig för att inte fortsätta läsa utan skriva in mig på arbetsförmedlingen och gå på a-kassa tills d e dax att bebis tittar ut.
Skolan gör mig nipprig, jag har svårt att koppla av å det finns i tankarna mest hela tiden. Känns inte jätte bra så jag väljer att lägga ner d nu så kan jag vila med gott samvete när kroppen säger ifrån.
Så nu har jag en del möten inplanerade på arbetsförmedlingen och jag ska väl börja söka "jobb".

i helgen gjorde vi som planerat, förrådet i källarn blev ordninggjort och bebisens rum är så gott som tömt. Äntligen! hjärtat plockade även upp spackelhinken, så han kanske sätter igång å spacklar här i dagarna *hoppas*. vi har lite beslutsångest över väggarna där inne. vi vet inte riktigt hur vi ska göra. så jag ska försöka ta mig ner till Jannes färg å kolla på allternativ.
Vi tar juh en risk om vi gör det rosa, d e juh inte hundra säkert att d kommer ut en liten tös och då har vi juh en del att göra om =0) vi pratar lite om en fondvägg så har man juh bara den att göra om om d skulle behövas senare, hihi. självklart e d juh älsklingen som har sista talan eftersom han gör arbetet, men han vill ha d lika rosa som jag...

Nu ska jag forstätta plugga. slutspurten e på gång och nästa vecka är det Klart!!!

haj haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda