fredag 19februari

2010-02-19 - 10:12:18 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
gomorron mina vänner!!

då har vi fått ytterligare 1dm snö... suck, jag hoppas verkligen att moder jord ger oss en sju helvetes sommar nu, annars vet jag inte vad jag gör...
e inte så pigg på att resa utomlands nu när jag e gravid, å d kostar juh lite, känns som vi har annat att lägga pengarna på...

hur som hellst, idag har jag dragit på kaffebryggaren igen, d låter kanske konstigt men jag e inte jätte sugen på de egentligen utan jag saknar bara denna njutning kaffet gav mig innan jag blev gravid.. kunde dricka d i början på graviditeten.. men sen sa d bara stopp!! jag kunde inte ens känna doften av kaffe och att gå förbi fiken på köpcentret va junte å tänka på, då va d bara å kasta sig ut i friska luften å tacka gud om man lyckades att inte kräkas.. mitt illamående e borta å jag tycker nu kaffe luktar SÅ gott... så jag VILL ha!!

idag står plugg på schemat, som vanligt... till kvällen blir d nån form av mys... pratas lite löst om att folk kommer hit och ska se film, men oxå att vi ska till våra kära gamla grannar å se på hockey.. kanske blir både och?! =0)

NU ska jag hälla på mitt kaffe... hihi..

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda