lördag 27 februari

2010-02-27 - 15:13:41 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
har haft en stressig vecka me mycke pyssel och plugg.. därav att jag inte pallat att sitta här vid bloggen å printa ner några rader...
idag har jag tagit d väldigt lugnt, skruvat ihop några hyllor att ha i garderoben annars har jag inte gjort nån nytta alls.
sitter och kikar runt lite på alla dessa barnmöbler och tillbehör som behövs när trollet är här. hittar jag något bättre begagnat till ett bra pris så tänker jag nog slå till direkt, att köpa allt nytt är både dyrt och onödigt, då d inte används speciellt länge. och d e inte liiite saker som måste inhandlas...

nu ska jag hoppa in i duschen å kamma till mig lite innan hjärtat kommer hem =0P
kvällen avslutas nog me våra kära vänner från furugatan (våra gamla grannar) GÖTT!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda