torsdag 11mars

2010-03-11 - 10:02:32 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

garderoberna har kommit upp och vi har hunnit me en "resa" till småland.
hälsat på mina älskade föräldrar och lördan tillbringa jag i Åtvidaberg hos mina underbara vänner och va på dop! hehe, lille william va så söt. ett mycke lättsamt dop med roliga människor, precis som jag behagar! tycker d blir lite ansträngt när d blir för uppdukat och stelt.. men här va d andra bullar! d jobbigaste e att behöva lämna sällskapet, trivs mer än väl och träffar dom alldeles för sällan.. suck!

magen växer sakta men säkert.. tror jag! =0P jag ser magen varje dag så har lite svårt att se om d blir nån skillnad. men nu har jag svårt att dölja d, så d måste ha blivit en kagge! =0)
i morron rusar vi in i vecka 18, tiden går fortare nu, men långt ifrån tillräckligt... jag vill att d ska va färdigbakat NU!
om knappt två veckor är det dax för ultraljud, då ska alla inre organ va på plats, så vi kontrollerar att allt ser bra ut och att bebis mår bra, längtar massor efter att få se lilltrollet, va juh ett tag sen nu.
Vi har oxå bestämt oss för att tjata lite på vår läkare och hoppas att han/hon kan se va vår lille älskling har för kön, har hört från vissa att dom väljer att inte tala om d alls, medans en del säger att dom talar om d om dom kan se,inte alltid bebis e villig att blotta sig =0)

sitter nu med mina skolböcker framför mig, uscha.. ibland tar d emot ordentligt.
och jag va så smart och började läsa en sån kanonbra bok Dödergök av Katarina Wennstam, jag visste att d skulle bli svårt att slita sig å välja skolan istället, men kunde inte stå emot.. nu får man försöka plugga på å istället "belöna" sig med boken om man hinner klart =0) haha, sambon får gömma boken annars...

nehee, nu blir d skolböcker och mer kaffe!
take care..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda