lördag 15 maj

2010-05-15 - 10:55:25 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

i tisdags åkte jag in till göteborg och införskaffade mig en ny mobil, äntligen!!! tidigare hade jag en gammal nalle med skitdålig kamera å man kunde bara ha ca 30sms sparade... så när d kom nått gulligt mms fick man börja me att radera så den fick plats, suck!

så här ser den ny nallen ut!!

 

i onsdags packade vi in bilen å for upp till gävle och vår stuga. helt fantastiskt! så här sitter jag nu, med en go kopp kaffe å njuter av solen på farstutrappen.
vi har haft ett par kalla dagar, men då har man istället suttit här inne å tänt en brasa å myst!!! jag gillar verkligen läget...
finns dock en grej jag nog aldrig kommer vänja mig vid här uppe, UTEDASSET!! uscha, jag får rysningar bara jag tänker på d. jag klarar knappt gå förbi d.. nej tur att man kan skvätta ute i skogen och vi har inte så långt till närmsta lokala pizzeria, så man får passa på att cykla upp dit =0)

Nu ska vi bege oss in till stan. Idag vankas d vårrus får knattarna. så d måste man juh bara se!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda