3dje advent

2013-12-15 - 16:58:18 [ Familjen ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
9 dagar kvar till jul. Och jag vet som vanligt inte hur jag ska hinna med allt.
Har idag varit och handlat lite av den mat vi ska ha på mollies födelsedag den 22.e. Eftersom vi åker till släkten på min mammas sida över jul har vi bestämt att i år ha lite lilljul på hennes dag. 
Tänk att det snart är ett år sen hon föddes? Oj vilket år sen... Ska bli skönt att lämna ett kämpigt år bakom sig och satsa på ett nytt och bättre år framöver. Ser verkligen fram emot allt gott 2014 kommer föra med sig. 😃

Nu har jag skickat över man och barn till barnens faster där dom ska baka. 
Själv drar jag på julmusiken på högsta volym och sätter igång med julklappsinslagning. 



Vart ska jag börja? 😉





Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Vilka fina presenter! <3

Tack för ditt fina kommentar hos mig! :)
Du kan gå in via stockholmsgruppen, där har de såna där drop-in tider för att få komma på några provbilder ;)

Svar: Tack!
Det ska jag absolut göra. Hoppas dom har nått i göteborg med ;)
Tack för att du tog dig tid att svara ❤
Lina Johansson

2013-12-16 @ 13:08:42
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda